قیمت باتری پراید

  1. قیمت باتری پراید

عوامل مختلفی روی قیمت باتری که شما برای پراید خود خریداری می‌کنید تأثیر دارند و معمولاً قیمت باطری پراید صبا با انواع دیگر پراید علاوه بر مدل ماشین شما به ویژگی‌ها و برندی که باتری خود را از آن خریداری می‎کنید، بستگی دارد.

  • در برخی مواقع امکان آن وجود دارد که باتری کهنه خود را تحویل دهید و بعد از تعیین قیمت آن باتری نو را تحویل بگیرید.
  • هر چه آمپر باتری بالاتر باشد، معمولاً آن باتری گران‌تر است.
  • باتری اتمی قیمت بیشتری نسبت به باتری اسیدی دارد.
  • باتری خارجی به خصوص کره‌ای از سایر باتری‌ها گران‌تر است.

باتری اتمی کره‌ای به عنوان گران‌ترین باطری مناسب برای پراید نیز با توجه به برند آن، قیمت متفاوتی دارد که یکی از بهترین برندهای آن باتری دلکور ۶۰ آمپر است. اما باید بدانید که باتری‌های ایرانی نیز امروزه با کیفیت بسیار بالا و قابل رقابت با نمونه‌ها خارجی در بازار وجود دارند که قیمت آن‌ها نیز بسیار مناسب‌تر است. برای مثال صبا باتری یکی از تولیدکنندگان باتری‌ با کیفیت است که محبوبیت زیادی نیز در بین خریداران دارد. این شرکت با تولید انواع باتری با هر میزان آمپری توانسته به یکی از بهترین تولیدکنندگان باتری داخلی تبدیل شود و باتری فابریک پراید نیز از همین برند تهیه می‌شود.

” alt=”” aria-hidden=”true” />امروزه در بازار تنوع زیادی از برندهای باتری ماشین وجود دارد.
امروزه در بازار تنوع زیادی از برندهای باتری ماشین وجود دارد.

کلام آخر

برای خرید باتری مناسب خودرو پراید قبل از هر چیزی باید بدانید که به چه میزان آمپر و چه نوع باتری نیاز دارید. میزان هزینه خود را برای خرید باتری خارجی یا ایرانی در نظر بگیرید و مناسب‌ترین گزینه را برای خودرو خود انتخاب کنید. اگر برای خدمات تعمیر یا تعویض باتری خود به کارشناسانی ماهر نیاز داشتید، می‌توانید از همکاران ما در استادکار کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان و ثبت سفارش