مزایای کوپا

کوپا T210

کوپا T210 می‌توانست به یکی از موفق‌ترین کراس اوورهای چینی بازار ایران تبدیل شود، اما مشکلات ناشی از عرضه نامناسب و همچنین خدمات پس از فروش «ریگان خودرو» به‌علاوه بعضی مسائل دیگر سبب شد تا این محصول کمپانی زوتی در ایران آن طور که شایسته‌اش بود، به جایگاه والا و مطلوبی از لحاظ فروش دست پیدا نکند.این محصول در بازار چین تحت عنوان «زوتی تی۶۰۰ کوپه» عرضه شده، اما به دلیل همکاری انحصاری برند زوتی با سایپا، ریگان خودرو مجبور شد نام کوپا T210 را برای عرضه آن به بازار داخل انتخاب کند. به هر حال اگر از مسائل حاشیه‌ای این خودرو بگذریم، می‌توان مزیت‌های بسیاری در محصول ریگان خودرو مشاهده کرد که ما در این متن به چندین مورد آن اشاره کرده‌ایم.

مزایا و نقاط قوت کوپا T210

در ادامه به بررسی نقاط قوت کوپا T210 می‌پردازیم؛ اگر علاقه دارید تا با مزایای کوپا T210 آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

چرا کوپا تی 210 بخریم؟
  • طراحی ظاهری اسپرت و کابین مجلل

اولین نقطه قوت کوپا T210 ریگان خودرو، طراحی ظاهری باوقار و کابین مجلل این خودرو است که رگه‌هایی از محصولات گروه خودروسازی فولکس واگن نیز به وضوح در آن رویت می‌شود و درمجموع از وقار بیشتری در قیاس با کراس اوورهای چینی هم‌دوره خود بهره می‌برد. فرم بدنه کوپا به گونه‌ای همه‌پسند در ذهن بیننده جلوه می‌کند و بر این اساس، هم مشتریان جوان جذب المان‌های اسپرت بدنه این خودرو می‌شوند و هم خانواده‌ها از اینکه با یک شاسی بلند ترکیبی شیک طرف هستند، حظ خواهند برد.بعد از ورود به کابین با نوعی طراحی شکیل و مجلل روبرو خواهید بود که از لحاظ کیفیت متریال و میزان جاداری می‌تواند توقعات مشتریان خانوادگی را به نحو مطلوب برآورده سازد. کوپا تی۲۱۰ از فاصله محوری بیشتری نسبت به بعضی همکلاسان خود برخوردار است؛ فاصله بین دو محور این خودرو برابر ۲۸۰۸ میلی‌متر در نظر گرفته شده‌است و بنابراین پنج سرنشین بزرگسال می‌توانند بدون محدودیت آزاردهنده در کابین تی ۲۱۰ حضور پیدا کنند. خصوصا سرنشینان ردیف عقب از لحاظ فضای پا یا سر با مشکل و محدودیت جدی مواجه نخواهند بود.

مزایای کوپا تی 210

 با این حساب می‌توان طراحی ظاهری زیبا به همراه کابین مجلل و جادار را اولین مزیت کوپا تی ۲۱۰ ریگان خودرو دانست.

  • پیشرانه سرحال

در ادامه مقاله با مزیت‌های کوپا T210 آشنا شوید، به عملکرد فنی مناسب این خودرو می‌رسیم. با وجود آن که موتور کوپا t210 حجم چندانی ندارد، اما به دلیل مهندسی دقیق و برخورداری از تکنولوژی ساخت مناسب، توانسته به کمک سامانه پرخوران توربوشارژ از چهار سیلندر به حجم ۱.۵ لیتر قدرتی برابر با ۱۵۶ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر بیرون بکشد. گیربکس کوپا T210 نیز از نوع ۶ دنده اتوماتیک متعارف است که در مقایسه با گیربکس‌های ۶ سرعته دو کلاچه به‌کاررفته در بسیاری از رقبای موجود در بازار، استهلاک کمتری روی دست مالک خودرو خواهد گذاشت.

مشخصات فنی کوپا T210

نتیجه ترکیب این نوع موتور و جعبه دنده چیزی جز چابکی نسبتا مطلوب کوپا تی ۲۱۰ نبوده است؛ به نحوی که این کراس اوور ۱۵۹۰ کیلوگرمی قادر خواهد بود تحت شرایط استاندارد ظرف مدت حدود ۹٫۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و نهایتا تا سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت پیش برود. بنابراین واضح است که عملکرد مناسب پیشرانه به‌علاوه چابکی مطلوب یکی دیگر از مزایای کوپا تی ۲۱۰ به حساب می‌آیند.کوپا ریگان خودرو در قالب سه تیپ مختلف از لحاظ امکانات رفاهی و ایمنی وارد بازار ما شده‌است که در این بین نسخه فلگشیپ به عنوان مدل فول آپشن، امکانات متنوع و نسبتا به‌روزی را در اختیار کاربران خود می‌گذارد و به نحوی دلپسند اکثر نیازهای رفاهی ایمنی سرنشینان را برآورده می‌سازد. در این میان امکانات جالب توجهی به شرح زیر در کوپا ریگان خودرو نسخه فلگشیپ موجود است:

آینه‌های جانبی تاشونده برقی، سانروف پانوراما، صندوق برقی هوشمند، شارژر وایرلس، صندلی‌های برقی، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، شش عدد کیسه هوا، نمایشگر پشت آمپر دیجیتالی، نمایشگر داشبورد ۹ اینچی لمسی، سیستم صوتی با ۸ اسپیکر، دوربین‌های عقب و جانبی و ۳۶۰ درجه، فرمان برقی دیکات، تنظیم اتوماتیک ارتفاع نور چراغ‌های جلو، ترمز پارک برقی، رادار هشدار نقطه کور، رادار هشدار تغییر لاین، حسگرهای پارک، سنسور باران و فشار باد تایر، سیستم‌های کنترل کشش و پایداری، کنترل شروع حرکت در سربالایی و کروز کنترل در نسخه فلگشیپ کوپا T210 حضور دارند و در مقایسه با خودروهای هم‌رده، وضعیتی مطلوب‌تر را از جهت ارتقا سطح رفاه و امنیت برای کاربران این خودرو رقم خواهند زد.

قیمت کوپا T210 فلگشیپ نسبت به مدل‌های رویال و اکسکلوسیو بیشتر است و در عین حال از آپشن‌های بیشتری برخوردار است. با توجه به انچه که از نقاط قوت این کراس اوور جذاب گفته شد چناچه قصد خرید کوپا T210 را دارید، می‌توانید از کارشناسان و مشاوران مجرب همراه مکانیک راهنمایی بگیرید و خودروی مورد علاقتان را بخرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان و ثبت سفارش