باتری مناسب سمند EF7

باتری مناسب سمند EF7

باتری مناسب سمند EF7

مشخصات باطری مناسب سمند EF7

سمند EF7 در واقع همان سمند RX است که به موتور EF7 مجهز شده است. در حال حاضر در دو مدل دوگانه سوز و بنزین سوز توسط ایران خودرو به بازار عرضه می شود.

این خودروی محبوب خانواده های ایرانی، به یک موتور ۴ سیلندره ۱۶ سوپاپه مجهز شده است. حجم موتور آن ۱۶۴۵ سی سی و ظرفیت باک آن ۷۰ لیتر و سیستم سوخت رسانی آن از نوع انژکتوری با تزریق مستقیم است.

حداکثر سرعت آن ۱۹۰ کیلومتر در ساعت و حداکثر توان موتور آن ۱۱۳ اسب بخار می باشد. دارای ۵ دنده و گیربکس آن از نوع دستی است. این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو ۴ می باشد.

ترمز جلو آن از نوع دیسکی و ترمز عقب از نوع کاسه ای و نوع فرمان آن هیدرولیک است. برای شناخت بهتر باتری سمند EF7 با ما همراه شوید.

ویژگی های باتری سمند EF7

باتری سمند EF7 چند آمپر استبرای این خودرو بهترین و مناسب ترین باطری دارای ویژگی های زیر است :
ولتاژ باطری : ۱۲ ولت
آمپر ساعت : ۶۶ تا ۱۰۰ آمپر
فضای جایگیری برای باتری (طول*عرض*ارتفاع) : ۱۹×۱۸×۳۵ سانتی متر
نوع باتری مورد استفاده : هر دونوع اسید شارژ و باطری سیلد را می توان نصب نمود.

نکات مهم در استفاده از باطری سمند EF7

ذکر این نکته ضروری است که بازه آمپر مشخص شده در بالا، مناسب خودروی استاندارد کارخانه می باشد. بعبارتی اگر خودرو را به سیستم های صوتی و تصویری جانبی مجهیز نموده اید، پیش از خرید باتری با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید تا مناسب ترین باطری را به شما پیشنهاد دهند.

شایان ذکر است باتری فابریک سمند Ef7 آمپر ۶۶ می باشد. بعلت تفاوت کوچک در اندازه باطری های ۶۶ آمپر و ۷۷ آمپر و نیز توانایی دینام سمند EF7، می توانید از این باطری ها نیز استفاده نمایید اما باطری پیشنهادی ما باتری ۷۴ آمپر است.
دینام خودرو سمند ۹۰ آمپر می باشد اگر شما باطری ۷۴ آمپر نیز روی ماشین خود نصب کنید، دینام بدون هیچ مشکلی کار می کند برای همین در صورت استفاده شخصی از این خودرو، ما استفاده از باطری ۷۴ آمپر را پیشنهاد می کنیم.

برندهای باتری مناسب ماشین سمند EF7

قیمت باتری خودرو سمند EF7چنانچه به دنبال یک باطری مناسب ایرانی برای این ماشین هستید، استفاده از باطری های باکیفیت ایرانی مثل باطری سوزوکی، سیلور پلاس و اوربیتال وان شرکت سپاهان باتری را به شما پیشنهاد می کنیم.
چنانچه می خواهید از باطری های خارجی مثل باطری های کره ای استفاده نمایید، بهترین گزینه استفاده از باتری پوما می باشد.
شایان ذکر است که کلیه باطری های عرضه شده در این فروشگاه دارای گارانتی معتبر می باشند و با قیمت های اتحادیه صنف باطری فروشان عرضه می شود. این فروشگاه نماینده رسمی باتری های سپاهان باتری، صبا باتری، نیرو گستران خراسان و باتری های کره ای می باشد.

تفاوت باتری سمند EF7 با سایر ماشین ها

بخاطر این که قطب های باتری های سمند پایین تر از سطح باطری قرار گرفته، باتری های پایه کوتاه نصب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان و ثبت سفارش