معرفی شرکت سپاهان باطری و مزایای باطری‌های سپاهان‌باطری

سپاهان باتری
  1. معرفی شرکت سپاهان باطری

    مجتمع صنعتي سپاهان باطري(سهامي خاص) در زمینه تامين و ايجاد كارخانه هاي تهيه و توليد انواع صفحات ،تجهيزات،لوازم،قالب بدنه و اتصالات انواع باطري،مواد شيميائي مجاز،پاك كننده و شوينده و انواع آب مقطر و اسيد باطري و انجام كليه امور بازرگاني و توليدي فعالیت می‌نمايد. محل اصلی کارخانه در اصفهان شهرک صنعتی اشترجان واقع گردیده است و با بیش از ۲۵ دفتر استانی فروش و۱۰۰۰ نماینده خدمات پس از فروش و بیش از ۴۰۰۰ عامل توزیع در حال عرضه محصولات خود در سرار کشور است .

    درحال حاضر این شرکت با برندهای اوربیتال ، پاورایکس ، سویو ، برجیس ، اورانوس ، سیوولکس ، بارکاس و یاشا و با پوشش امپراژ ۵۰ تا ۲۱۰ ، تحت استاندرد های DIN و GIS محصولات خود را عرضه مینماید . تنوع این محصولات و کیفیت بالای آن مزیت های رقابتی فراوانی را برای شرکت سپاهان باطری فراهم نموده است .این شرکت دارای گواهی نامه های بین المللی ISO 18000 و ISO 14000 و ISO TS و استاندارد ملی ایران است . همچنين موفق به اخذ صنعت سبز از سازمان محیط زیست گردید. یکی  از تولیدات این مجموعه انواع باطری های خودرو با آمپراژهای متفاوت می باشد.

مزایای باطری‌های سپاهان‌باطری

باطری غیر سیلد: قدرت استارت بالا در دماهای پایین، استفاده از صفحات کلسیم تولید شده با تکنولوژی Expanded Metal، دشارژ خودبه خودی بسیار کم، نیاز به نگهداری بسیار پایین، طرح بهینه درب و درپوش جهت جلوگیری از خروج الکترولیت

باطری سیلد: قدرت استارت بالا در دماهای پایین، استفاده از فیلتر ضد انفجار، استفاده از چشمی جهت تعیین میزان شارژ و سطح الکترولیت، دشارژ خود به خودی بسیار ناچیز، بدون نیاز به نگهداری (MF)

هر دو نوع باطری های فوق دارای خصوصیات مشترک ذیل نیز می باشند: قابلیت حمل و نصب آسان با استفاده از دسته، استفاده از عایق الکتریکی با راندمان و طول عمر بالا، استفاده از بوشهای با تکنولوژی فورج سرد جهت ظاهر بهتر قطب، خوردگی پایین تر قطب و اتصالات ، پایداری ابعادی بالاتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان و ثبت سفارش