انواع لیپ زیر سپر و معرفی تنوع رنگی آن ها

انواع لیپ زیر سپر و معرفی تنوع رنگی آن ها

ممکن است برای هر کسی اتفاق افتاده باشد که هنگام عبور از روی برخی از موانع و ناهمواری ها ، نظیر سرعت گیر ، رمپ ورودی پارکینگ ها ، چاله ها و پستی و بلندی خیابان ها و … ، زیر سپر خودرو به آن مانع کشیده شود. این اتفاق ، می تواند باعث خرابی و شکستگی سپر و یا خراشیدگی رنگ سپر شود. از این رو علاوه بر احتیاط در هنگام عبور از معابر ناهموار ، پیشنهاد می شود که تجهیزاتی نظیر لیپ و بامپر برای حفظ و نگهداری از سپر خودرو و رنگ آن استفاده کنید.

این محصول ، در ابتدا برای خودرو های مسابقه ای مورد استفاده قرار گرفت. از آنجایی که برای حفظ تعادل خودرو ، اتومبیل رانان ارتفاع خودرو را نزدیک به زمین تنظیم می کنند ، هر گونه ناهمواری می تواند به سپر و زیر خودرو آسیب بزند. این افراد برای رفع این مشکل ، لیپ زیر سپر یا بامپر را مورد استفاده قرار دادند. از آن جایی که اسپرت سواران نیز همیشه علاقمند به شبیه سازی اتومبیل خود به خودرو های مسابقه ای هستند ، بیشتر از چنین تجهیزاتی استفاده می کنند.

لیپ و بامپر ها علاوه بر کارایی حفاظت از سپر خودرو ، جنبه تزئینی نیز دارند. این دسته از محصولات ، در طرح ها و رنگ های مختلف و اسپرت و فانتزی موجودند و می توانید با مراجعه به هر یک از محصولات موجود شده در بخش لیپ و بامپر ها ، مشخصات و ویژگی مربوط به هر یک از آن ها را مطالعه کرده و اقدام به خرید نمائید. برخی از علاقمندان به تزئین خودرو ، این محصول را برای استفاده و نصب در زیر رکاب خودرو نیز خریداری می کنند که این کار می تواند زیبایی خودرو را دو چندان نماید.

تنوع رنگی لیپ و بامپر ها زیاد است و می توانید با توجه به سلیقه خود و طراحی هماهنگ یا کاملا متضاد با رنگ بدنه اتومبیل خود ، نسبت به انتخاب لیپ زیر سپر اقدام کنید. رنگ های مات و براق این محصول موجود بوده و نصب هر یک از آن ها ، جلوه ای خاص به خودرو و شکل ظاهری آن می بخشد. طرح کربن این محصول نیز یکی از پر فروش ترین لیپ و بامپر های موجود است که مشتری های این دسته از محصولات را مجذوب خود نموده است.

نصب آن ها نیز ساده بوده و به راحتی ، خود شما نیز می توانید اقدام به نصب آن کنید و از پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری کنید. لیپ و بامپر ها ، دارای چسب هستند و با برداشتن برچسب پلاستیکی روی آن می توانید به راحتی آن را در محل مربوطه و مورد نظر پیچ نمائید. البته دقت داشته باشید که قبل از اقدام به نصب و چسباندن آن به سپر ، حتما به کمک پد تمیز کننده که همراه این محصول وجود دارد ، سپر را در نقطه اتصال لیپ تمیز کرد تا به خوبی روی سپر بچسبد. نا گفته نماند که بهتر است لیپ را به سپر پیچ کنید ، زیرا وزن لیپ زیر سپر و آویزان ماندن آن باعث می شود که در برابر ضربات و کشیدگی ها مقاومت نکنند و به راحتی از روی سپر کنده شوند. پس از نصب آن ، می توانید از شکل زیبای اتومبیل خود لذت ببرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان و ثبت سفارش